Recreatie Ruiters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Recreatie Ruiters

Have Fun With Your Horse
 
IndexPortaleZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Protesteer TEGEN Stierenvechten!! Spoed Bericht!

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
QuarterHorse

QuarterHorse


Aantal berichten : 78
Leeftijd : 33
Localisation : Het Gat, Boxtel!
Registration date : 27-06-07

Protesteer TEGEN Stierenvechten!! Spoed Bericht! Empty
BerichtOnderwerp: Protesteer TEGEN Stierenvechten!! Spoed Bericht!   Protesteer TEGEN Stierenvechten!! Spoed Bericht! Icon_minitimedo sep 20, 2007 5:53 pm

(Ik weet dat dit niet over opaarden gara maar het moest gewoon even)
Ik ben lid van het Anti Stierenvechten Comité. Vandaag 20 september kreeg ik een spoedbericht met daarin dit:

Op 24 en 26 september a.s. wordt er weer een wreed ‘festijn’ met kalveren georganiseerd in Algemesí (Valencia, Spanje). 10 of meer zeer jonge kalveren worden door de straten gejaagd door duizenden (vaak dronken) dorpelingen met speren. Deze mensen weten totaal niet waar ze mee bezig zijn en de kalveren zijn volledig in paniek. De dieren worden vele malen gestoken met de speren en ze gillen het uit van de pijn en angst. Veel jonge kinderen zijn getuige van deze martelingen en zo leren ze dat het normaal is om zo met dieren om te gaan. Er is ook een ‘matarife’ (beul) aanwezig die in de gaten moet houden of men zich wel aan de regels(?) houdt en hij doodt de kalveren als het ‘te lang’ duurt. Een ooggetuige vertelde dat hun gegil door merg en been gaat. Help deze kalfjes en protesteer snel via onze website:
www.stieren.net/index.php?id=321. Alvast bedankt!

Dus Protesteer hier tegen! Zo snel mogelijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/ssmissleobars/
Loďs
Admin



Aantal berichten : 171
Leeftijd : 31
Registration date : 22-06-07

Protesteer TEGEN Stierenvechten!! Spoed Bericht! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Protesteer TEGEN Stierenvechten!! Spoed Bericht!   Protesteer TEGEN Stierenvechten!! Spoed Bericht! Icon_minitimevr sep 28, 2007 12:57 pm

oh wat vreselijk zeg! Ik ga ze ook helpen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://recreatieruiter.forummotion.com
hOrselOver

hOrselOver


Aantal berichten : 226
Leeftijd : 29
Registration date : 26-06-07

Protesteer TEGEN Stierenvechten!! Spoed Bericht! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Protesteer TEGEN Stierenvechten!! Spoed Bericht!   Protesteer TEGEN Stierenvechten!! Spoed Bericht! Icon_minitimevr sep 28, 2007 1:49 pm

ik ook Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.everyoneweb.com/mijnmodelpaarden
eddaa_

eddaa_


Aantal berichten : 294
Leeftijd : 29
Localisation : thuis
Registration date : 11-08-07

Protesteer TEGEN Stierenvechten!! Spoed Bericht! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Protesteer TEGEN Stierenvechten!! Spoed Bericht!   Protesteer TEGEN Stierenvechten!! Spoed Bericht! Icon_minitimevr sep 28, 2007 5:25 pm

me 2 Exclamation

ik vind het vreselijk dat ze nog steeds aan stierenvechten doen No
dus ik ga zeker helpen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Protesteer TEGEN Stierenvechten!! Spoed Bericht! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Protesteer TEGEN Stierenvechten!! Spoed Bericht!   Protesteer TEGEN Stierenvechten!! Spoed Bericht! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Protesteer TEGEN Stierenvechten!! Spoed Bericht!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Recreatie Ruiters :: Home :: Hoofdpagina Nieuws-
Ga naar: