Recreatie Ruiters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Recreatie Ruiters

Have Fun With Your Horse
 
IndexPortaleZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Lista,, arm paard...

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
eddaa_

eddaa_


Aantal berichten : 294
Leeftijd : 29
Localisation : thuis
Registration date : 11-08-07

Lista,, arm paard... Empty
BerichtOnderwerp: Lista,, arm paard...   Lista,, arm paard... Icon_minitimedi aug 28, 2007 6:00 pm

ik weet niet of ik al over lista heb verteld, maar dat is dus een super lief paardje, ze is van mijn instructrice, maar ik mocht er soms ook op rijden (wel met toezicht enzo natuurlijk, want ze is nogal temperamentvol Wink ). Het gaat nu echt heel slecht met de arme schat, ze heeft longontsteking (en volgens mij ook nog een paar andere dingen Neutral ).

Het begon allemaal vorig jaar, toen leek het nog een allergie voor iets.. nou, dat was het dus niet No ,, maarja, ze kreeg dus medicijnen daartegen, en het ging steeds beter, ik was dus helemaal blij, want lista is echt een super paard I love you (ze is na edda denk ik wel het liefste paard die ik ken Like a Star @ heaven ) nouja, het ging dus alweer wat beter met Lista, en we konden er op rijden, dat was echt super leuk, want we kregen toen met een heel gezelig groepje meiden les, maar na een tijdje kreeg Lista toch weer last van d'r longen, we hebben het maar een tijdje aangekeken om te kijken of het een beetje beter werd, maar er was na een week ofso nog niks veranderd, in tegendeel zelfs, de hele dag door stond dat arme paard te hoesten Sad , toen kreeg ze echt verschrikkelijk veel medicijnen.. het leek te werken, en we konden er weer een paar keer op rijden, en toen werd het weer slechter,, weer nieuwe medicijnen erbij en ze was naar een paardenkliniek geweest enzo, maar nog geen veranderingen.. nu staat ze bij mijn instructrice thuis, samen met een ander paard (anders voelt lista zich te alleen).. weer leek het beter te gaan, maar schijn bedriegt... een paar weken geleden reageerde ze ineens niet meer op d'r medicijnen Crying or Very sad , het gaat nu echt heel slecht, ik ben er afgelopen week nog even langsgefietst,, ze stond wéér de hele tijd te hoesten enz. ze hebben nu echt zowat alles geprobeert, elke keer als ik mijn instructrice tegenkom vraag ik hoe het met Lista gaat, maar er is nog steeds geen verandering... nog steeds gaat het heel slecht met d'r... ze reageert echt niet meer op d'r medicijnen enzo Crying or Very sad
Ik had het er laast tijdens het eten met mijn moeder over, en die zei dat het misschien wel beter was om Lista in te laten slapen Sad Sad ...
ik zit nu dus maar af te wachten Neutral , maar ik denk dat het binnenkort.. einde verhaal is Sad Sad Sad Sad arm paard Crying or Very sad
ik hoop zóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó erg dat ze beter wordt, maar de kans dat dat gebeurt is echt heel erg klein Sad Sad ....

Lista,, arm paard... Foto-QS37DBMT
Dit is Listaa... 't is misschien wel de laatste foto die ik van d'r kon maken Crying or Very sad


xx
helma Sad




________________



pfew, het gaat al ietsje beter met Lista Very Happy nog steeds niet super ofso Sad maar, in ieder geval... het gaat dus al iets beter cheers


sunny sunny


Laatst aangepast door op di sep 04, 2007 5:36 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Marilyn

Marilyn


Aantal berichten : 138
Leeftijd : 30
Registration date : 22-06-07

Lista,, arm paard... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lista,, arm paard...   Lista,, arm paard... Icon_minitimedi aug 28, 2007 6:49 pm

Ooh... Ontzettend veel sterkte en als je haar nog eens tegenkomt, geef haar een dikke knuffel van me!
Terug naar boven Ga naar beneden
eddaa_

eddaa_


Aantal berichten : 294
Leeftijd : 29
Localisation : thuis
Registration date : 11-08-07

Lista,, arm paard... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lista,, arm paard...   Lista,, arm paard... Icon_minitimedi aug 28, 2007 7:00 pm

Marilyn schreef:
Ooh... Ontzettend veel sterkte
Like a Star @ heaven bedankt Like a Star @ heaven

Marilyn schreef:
en als je haar nog eens tegenkomt, geef haar een dikke knuffel van me!
zal ik doen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose

Rose


Aantal berichten : 245
Leeftijd : 30
Localisation : Almere
Registration date : 04-07-07

Lista,, arm paard... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lista,, arm paard...   Lista,, arm paard... Icon_minitimedi aug 28, 2007 7:42 pm

Ooooh wat erg! Sterkte dermee meis!!! Ik duim voor Lista
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mijnpaardenik.nl
Loïs
Admin



Aantal berichten : 171
Leeftijd : 31
Registration date : 22-06-07

Lista,, arm paard... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lista,, arm paard...   Lista,, arm paard... Icon_minitimewo aug 29, 2007 12:35 am

Oh wat erg.. maar hoest ze ook gewoon als ze niet werkt enzo?
En er was toch iets wat tegen longontsteking hielp... geen echte medicijnen waren dat.. Hoop iig niet dat ze ingeslapen wordt Sad
Heeft ze erg pijn?
Btw SUPER lief paardje! Is het een IJslander?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://recreatieruiter.forummotion.com
Gesponsorde inhoud





Lista,, arm paard... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lista,, arm paard...   Lista,, arm paard... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lista,, arm paard...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Jockey Slaat Paard met gebroken been over finish

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Recreatie Ruiters :: Recreatie Ruiters :: Dag Boek-
Ga naar: