Recreatie Ruiters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Recreatie Ruiters

Have Fun With Your Horse
 
IndexPortaleZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 YEAH Officually COWGIIIIIIRL

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Rose

Rose


Aantal berichten : 245
Leeftijd : 30
Localisation : Almere
Registration date : 04-07-07

YEAH Officually COWGIIIIIIRL Empty
BerichtOnderwerp: YEAH Officually COWGIIIIIIRL   YEAH Officually COWGIIIIIIRL Icon_minitimeza aug 25, 2007 9:58 pm

Oke, oke, oke... Rose is aan het flippen achter de computer! Ik heb heb leuk nieuws! Ik zat laatst weer eens op marktplaats te surfen en daar kwam ik een advertentie tegen over medeberijdster gezocht omg. Zeewolde. Aangezien ik Zeewolde helemaal het einde vind, met al die lange grasvelden en leuke boerderijtjes. Dus ik dacht: ach, het kan geen kwaad om gewoon een mailtje te sturen! Ik zal even wat over het paardje vertellen
Hij heet Holly Oki Lancet (roepnaam Holly), is een 7 jarige ruin (geloof ik) en... Hou je vast... is een Buckskin! Hij is práchtig! Hoe ik dat weet? Ik mocht vandaag komen kijken Laughing ! Holly staat in een superluxe pensionstalling in Zeewolde. Mét 80x40 binnenbak, twee buitenbakken (1 van 80x40, 1 van 60x40), een stapmolen, een longeercirkel, paddock, ruime stallen én elke dag weidegang! Echt geweldig. Misschien wel een beetje kak, maar wat kan mij dat schelen!

Dus vandaag om kwart voor 4 gingen ik en mijn moeder erheen. Omdat ik Zeewolde ondertussen wel goed ken na al die verhuizingen van Jef, konden we het zonder moeite vinden! Hedy, de vrouw waarmee ik had afgesproken, was er al! Ze zag er echt ontzettend aardig uit! Maar Holly was het paard van haar man, die er ook was. Echt een aardige man is hij! Hedy en die man (ben even zijn naam kwijt) hebben samen 3 paarden: Holly (van die man), een zwart Z-dressuur paard (van de jongste dochter) en nog een mooie dressuurder van de oudste dochter. En ik mocht op Holly. Holly is een echt westernpaardje, maar kan ook dressuren als een echte topper! Die man ging eerst even inrijden, omdat Holly 3 dagen niks had gedaan. Hij had Holly western gezadeld, maar wou best het dresuurzadel erop leggen. Ik wou maar wat graag westernrijden! Dus hij mocht het er lekker op houden. Holly is echt een koel paardje. Heel relaxed, ,maakt zich nergens druk om (behalve de schaduwen van windmolens, daar springt hij overheen). Drie dagen niks gedaan? Ik merkte er niks van!!! Dus na een kwartier mocht ik erop. Pffff, wat lastig, dat westernrijden in het begin! Die teugels zo anders... andere commando's (twee keer klikken=draf, een raar kikkergeluid=galop, Wow met lage stem=zó snel stilstaan dat ik bijna over zijn hoofd donder en Easy=rustig drafje). Het sturen ging me wel goed af: je moet bij western kijken naar waar je heengaat, en dat doe ik met dressuur dus ook. Na een paar rondjes draven had ik het al door. Die man was echt helemaal blij dat ik het zo goed (voor een beginner) deed! Hij vertelde dat hij een tijd geleden iemand van de stal erop zette, en die ging alle kanten op. Ik reed wel voltes en figuurtjes! Toen zei hij dat het zo goed ging dat ik mocht galopperen. Dus ik dat gekke kikkergeluidje (ging beetje lastig met mijn beugeltje, maar goed). Holly bokt een beetje als hij net in galop zit, maar dit is juist wel lollig Razz. Als ik haar aanspoorde met mijn geluidje, ging ze echt lekker hard over de hoefslag. 1 keer zei ik Wow (dacht dat dit ook langzamer gaan betekende) en toen pleurde ik er bijna voorover af Embarassed. Ik had geen idee dat hij zó snel stopte!!!! Ik lag helemaal dubbel om mezelf (die man ook, hij kwam niet meer bij). Weer in draf, opnieuw en nu Easy gezegd. Dit ging stukken beter! Wat een lief paard, luisterde echt perfect!

Veel te snel zat ik er al een uur op. Holly was helemaal bezweet en had echt lekker gewerkt. Die man spoot hem af en zette hem op stal. Ik hielp mee opruimen, en hij vroeg gelijk (hij smeekte bijna) of ik Holly wou rijden! Tuurlijk wilde ik dat cheers. Dus morgen kom ik weer, en dan mag ik weer rijden en gaan we alles bespreken! Ik mag zo vaak komen als ik wil! (niet dat mijn ma mij elke dag wil brengen, maar ik kan met een goede bui best ff fietsen!). Dus... Rose=Cowgirl!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mijnpaardenik.nl
Rose

Rose


Aantal berichten : 245
Leeftijd : 30
Localisation : Almere
Registration date : 04-07-07

YEAH Officually COWGIIIIIIRL Empty
BerichtOnderwerp: Re: YEAH Officually COWGIIIIIIRL   YEAH Officually COWGIIIIIIRL Icon_minitimezo aug 26, 2007 9:49 am

Zucht, na het goede nieuws dat ik een nieuw verzorgpaardje heb gevonden, kwam gisteravond ook slecht nieuws. Nieuws waar ik heel boos om kan worden...

Esther (de eigenaresse van Jeffrey) smste mij steeds welke dag ik wou rijden. Gistermiddag smste ik terug dat ik maar 1 keer kan betalen en dat ik geen zin had om 2 keer p.w. op Jeffrey te rijden als hij op Beuker staat. Dus heb ik een smsje teruggekregen dat a.s. vrijdag mijn laatste keer is en dat ze me veel succes wenst met het nieuwe paardje (heb ik dus níks over verteld... vind dat beetje raar scratch ). Gewoon zomaar...
Het liefst had ik haar opgebeld en even flink duidelijk gemaakt wat me al dwarszit sinds ik jeffrey heb: al die verhuizingen, maandenlang kreupel door een zogenaamd zadel waar ze na een halfjaar pas achterkwam, hij werd zogenaamd geschopt door andere paarden... etc. Maar ik heb het niet gedaan. Vrijdag ga ik naar Jef en neem ik afscheid van hem. Op Beuker ga ik hem btw wel lekker vaak knuffelen en in de wei zetten. Ik wil niet dat hij straks nóg ongelukkiger wordt alleen maar omdat ik ook al niet meer kom.

Mijn moeder zei gister iets heel moois over het feit dat Jeffrey teruggaat: Er zijn zoveel paarden op de wereld ongelukkig, en Esther kiest ervoor om Jef 1 van die paarden te maken.

Zucht...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mijnpaardenik.nl
Loïs
Admin



Aantal berichten : 171
Leeftijd : 31
Registration date : 22-06-07

YEAH Officually COWGIIIIIIRL Empty
BerichtOnderwerp: Re: YEAH Officually COWGIIIIIIRL   YEAH Officually COWGIIIIIIRL Icon_minitimezo aug 26, 2007 1:04 pm

Wat gaaf dat nieuwe paardje zeg! ik lag ook ffe in een deuk toen ik dat stukje los over Wow :+ hahahaha! sorry Razz

Wel echt kut van Jef! Maar waarom blijf je hem nou nie tverzorgen??
Terug naar boven Ga naar beneden
https://recreatieruiter.forummotion.com
Rose

Rose


Aantal berichten : 245
Leeftijd : 30
Localisation : Almere
Registration date : 04-07-07

YEAH Officually COWGIIIIIIRL Empty
BerichtOnderwerp: Re: YEAH Officually COWGIIIIIIRL   YEAH Officually COWGIIIIIIRL Icon_minitimezo aug 26, 2007 3:38 pm

Ik wou hem blijven verzorgen, maar ik kon A. niet 65 euro betalen van Jef (ik moet voor Holly ook al 80 euro betalen) en B. ik kon maar 1 keer rijden, C. ik had gezegd dat ik het er niet mee eens ben dat hij naar Beuker gaat, en dat vond ze niet leuk
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mijnpaardenik.nl
Loïs
Admin



Aantal berichten : 171
Leeftijd : 31
Registration date : 22-06-07

YEAH Officually COWGIIIIIIRL Empty
BerichtOnderwerp: Re: YEAH Officually COWGIIIIIIRL   YEAH Officually COWGIIIIIIRL Icon_minitimezo aug 26, 2007 6:07 pm

oh ok ja das wel shit dan Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
https://recreatieruiter.forummotion.com
Marilyn

Marilyn


Aantal berichten : 138
Leeftijd : 30
Registration date : 22-06-07

YEAH Officually COWGIIIIIIRL Empty
BerichtOnderwerp: Re: YEAH Officually COWGIIIIIIRL   YEAH Officually COWGIIIIIIRL Icon_minitimezo aug 26, 2007 6:44 pm

Rose, van harte welkom bij de club Cool clown Balen van Jef Sad
Makes me that much stronger
Makes me work a little bit harder
It makes me that much wiser
thanks for making me a fighter
Made me learn a little bit faster
Made my skin a little bit thicker
Makes me that much smarter
thanks for making me a fighter
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose

Rose


Aantal berichten : 245
Leeftijd : 30
Localisation : Almere
Registration date : 04-07-07

YEAH Officually COWGIIIIIIRL Empty
BerichtOnderwerp: Re: YEAH Officually COWGIIIIIIRL   YEAH Officually COWGIIIIIIRL Icon_minitimedi aug 28, 2007 10:43 am

Thnx Marilyn!
Ook voor de tekst. Ik heb hem in al mijn schriften geschreven, in mijn agenda, in mijn dagboek... echt overal! Je bent top meis
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mijnpaardenik.nl
Loïs
Admin



Aantal berichten : 171
Leeftijd : 31
Registration date : 22-06-07

YEAH Officually COWGIIIIIIRL Empty
BerichtOnderwerp: Re: YEAH Officually COWGIIIIIIRL   YEAH Officually COWGIIIIIIRL Icon_minitimedi aug 28, 2007 2:59 pm

Yeah Marilyn Cool Rose nog een tip, lees de teksten van de spirit liedjes. Die zullen je ook helpen!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://recreatieruiter.forummotion.com
Marilyn

Marilyn


Aantal berichten : 138
Leeftijd : 30
Registration date : 22-06-07

YEAH Officually COWGIIIIIIRL Empty
BerichtOnderwerp: Re: YEAH Officually COWGIIIIIIRL   YEAH Officually COWGIIIIIIRL Icon_minitimedi aug 28, 2007 6:40 pm

Loïs schreef:
Yeah Marilyn Cool Rose nog een tip, lees de teksten van de spirit liedjes. Die zullen je ook helpen!

Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
QuarterHorse

QuarterHorse


Aantal berichten : 78
Leeftijd : 33
Localisation : Het Gat, Boxtel!
Registration date : 27-06-07

YEAH Officually COWGIIIIIIRL Empty
BerichtOnderwerp: Re: YEAH Officually COWGIIIIIIRL   YEAH Officually COWGIIIIIIRL Icon_minitimewo aug 29, 2007 11:05 pm

Ik rij ook western (Reining, en soms Trail)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.freewebs.com/ssmissleobars/
Rose

Rose


Aantal berichten : 245
Leeftijd : 30
Localisation : Almere
Registration date : 04-07-07

YEAH Officually COWGIIIIIIRL Empty
BerichtOnderwerp: c   YEAH Officually COWGIIIIIIRL Icon_minitimedo aug 30, 2007 3:29 pm

Loïs schreef:
Yeah Marilyn Cool Rose nog een tip, lees de teksten van de spirit liedjes. Die zullen je ook helpen!

Lezen? Man, ik ken die liedjes ondertussen al uit me hoofd joh!!! Geen lied waarvan ik niet weet hoe hij gaat!!!! Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mijnpaardenik.nl
Loïs
Admin



Aantal berichten : 171
Leeftijd : 31
Registration date : 22-06-07

YEAH Officually COWGIIIIIIRL Empty
BerichtOnderwerp: Re: YEAH Officually COWGIIIIIIRL   YEAH Officually COWGIIIIIIRL Icon_minitimevr aug 31, 2007 12:44 pm

haha tof! Cool yeah cowgirl!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://recreatieruiter.forummotion.com
Gesponsorde inhoud





YEAH Officually COWGIIIIIIRL Empty
BerichtOnderwerp: Re: YEAH Officually COWGIIIIIIRL   YEAH Officually COWGIIIIIIRL Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
YEAH Officually COWGIIIIIIRL
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Recreatie Ruiters :: Recreatie Ruiters :: Dag Boek-
Ga naar: