Recreatie Ruiters
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Recreatie Ruiters

Have Fun With Your Horse
 
IndexPortaleZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Je mooiste vakantierit...

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Rose

Rose


Aantal berichten : 245
Leeftijd : 30
Localisation : Almere
Registration date : 04-07-07

Je mooiste vakantierit... Empty
BerichtOnderwerp: Je mooiste vakantierit...   Je mooiste vakantierit... Icon_minitimedi aug 14, 2007 12:49 pm

Jaja, zomervakantie is alweer bijna voorbij... Dus elke dag lekker naar je paardje of naar de manege zit er niet meer in No. De fantastische buitenritten die urenlang duurden zullen weer moeten wachten tot het aankomende weekend...! Balen zeg!
Nu was ik wel nieuwsgierig naar jullie allermooiste vakantierit deze zomer. Hoeft niet op je eigen (verzorg)paard te zijn hoor (dat is de mijne ook niet Wink). Ik ben echt benieuwd!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mijnpaardenik.nl
eddaa_

eddaa_


Aantal berichten : 294
Leeftijd : 29
Localisation : thuis
Registration date : 11-08-07

Je mooiste vakantierit... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je mooiste vakantierit...   Je mooiste vakantierit... Icon_minitimedi aug 14, 2007 1:23 pm

mijn mooiste rit deze vakantie was in Oostenrijk bij een western manege Smile
tijdens die rit hadden we zoo'n mooi uitzicht Surprised ..
en de paarden waren echt superlief I love you
alleen ik kwam niet zo makkelijk op het paard, want dat paard was veel groter dan ik was Embarassed
maar het was echt een superrit cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose

Rose


Aantal berichten : 245
Leeftijd : 30
Localisation : Almere
Registration date : 04-07-07

Je mooiste vakantierit... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je mooiste vakantierit...   Je mooiste vakantierit... Icon_minitimedi aug 14, 2007 2:15 pm

Ik heb zin om te typen, dus vertel ik ook maar over mijn mooiste rit! Bereid je voor, want ik heb het idee dat het een lang verhaal gaat worden!

Dit jaar ben ik naar Zuid-Afrika op vakantie geweest. 15 dagen lang gingen we met een groep van 18 man een rondreis maken van Johannesburg (de hoofdstad van Zuid-Afrika) naar de Drakensbergen. We hadden een geweldige groep, met bijna alleen maar aardige mensen van onder de 30. Onze gids was een leuke vent, en onze chauffeur zal ik nooit vergeten met zijn lieve ogen. We hadden al 13 dagen achter de rug, en de laatste dag zouden we helemaal vrij hebben. Ik werd helemaal chagrijnig, een hele dag niks doen na 13 dagen me geen moment heb verveeld? Nee dankje! Zwemmen kon niet, het zwembad zag eruit alsof het je elk moment op kon slokken silent. En vissen durfde ik niet meer aangezien ik bijna uit dat stomme bootje was gedondert. En een wandeling al helemaal niet, aangezien er een jongen daar op een bruiloft was die mij ten huwelijk had gevraagd Neutral (wil hier niet over praten, was een verschrikkelijke ervaring Razz Razz Razz ). Dus zodra we in het huisje kwamen, gritste ik het foldertje van mijn nachtkastje om te kijken wat voor activiteiten er te doen was in de omgeving. Ik zag een plaatje van paarden en dacht meteen: PAARDRIJDEN!!! Laughing
Dus ik gelijk naar de receptie vragen naar het paardrijden en zij zou het gaan uitzoeken. De avond ervoor kreeg ik van onze gids te horen dat het mogelijk was en dat onze chauffeur ons zou brengen. Toen wou de hele groep ook mee. Dit vond ik maar wat gezellig! Dus de volgende dag gingen we met z'n allen erheen. De reis erheen was heel mooi. We gingen echt naar de Midle of Nowhere, helemaal de bergen in. Iedereen had er helemaal zin in, maar ik zat echt te stuiteren bounce. Ik ging gewoon paardrijden in Zuid-Afrika! Ik wist wel dat het alleen een staprondje zou zijn, maar toch! Daar aangekomen mochten we gelijk doorlopen. We gingen door een hek en werden gelijk omgeven door paarden. Want daar liepen de paarden gewoon los door de bergen, de hele dag door, als ze niet hun rondje hoefden te stappen. Als ik een paard was, zou ik ook wel zo willen staan! We mochten allemaal zelf een paardje uitzoeken. Er stonden er 8 klaar, voor ieder 1tje. De staljongens haalden ze uit hun stallen (anders moesten ze ze weer vangen). Alle paarden waren heel rustig en relaxed, behalve 1tje. Er was 1 merrietje bij die gelijk haar stal uit stormde. Iedereen uit mijn groep zat echt te kijken van: Ooh ooh die wil ik niet! Maar ik had zoiets van: Yes een wilde!!!! Dus ik vragen of ik op die mocht, en het mocht. Ze heette Lady en was echt een supersnoezig paardje! Ik had er al helemaal zin in. De jongens die meegingen waren ook hartstikke aardig. Ik reed voorop (wel achter die jongen dan) en was gezellig aan het praten met hem (hij zat achterstevoren op zijn paard Razz ). Hij vertelde dat hij zijn werk nogal saai vond omdat hij van snelheid hield. Dus bij mij ging een belletje rinkelen. Ik vertelde hem dat ik best wel een galopje wou doen! Dus toen we op een grote, uitgestrekte heuvel kwamen ging de andere jongen achter mij rijden en mochten ik en de jongen voor me eindelijk gaan. Zodra zijn paard (die PIJLSNEL was) naar voren schoot, ging Lady mee. Hij keek achterom en zei dat ik langzaam was. Dus toen ging ik hem even een peopie laten ruiken! Ik ging in de verlichte zit zitten en spoorde Lady aan. God wat was dat cool! Je voelde echt hoe Lady zich aanspande en steeds harder ging. In rengalop gingen we de heuvel op, waarnaar we op een enorme platte vlakte aankwamen. Zijn paard minderde vaart, maar Lady schoot juist vooruit. Dus hij ging ook weer harder, maar toen hield hij in. Met moeite moest ik Lady inhouden, maar uiteindelijk stopte ze gelukkig toch. Toen ik achterom keek, zag ik pas hoe ver we waren gegaan! Hij zei heel vrolijk: "Lets go back!" En ik nog vrolijker: "Oke!" Dus galopeerden we weer terug naar de groep. Tot mijn verbazing was Lady niet eens aan het hijgen! Hij vroeg meteen of ik weer wou gaan, maar ik wilde heel even wachten. Na 10 minuutjes stappen wou ik wel weer gaan, dus gingen we er weer vandoor. Dit keer gingen we langer achter mekaar door. Toen zag ik dat we door een hekje moesten. Ik verwachte dat hij langzamer zou gaan, maar neehoor, hij ging alleen maar harder. Dus Lady erachteraan, in volle vaart. Ik vond het best eng! Zo hard door een smalle opening... Lady ging er ZO hard doorheen! Ik moest mijn been optrekken, anders was ik blijven haken en was ik er keihard afgepleurd! En hij ging maar door. Ik had zoiets van: Oke jongen, nu ga ik je mooi achtervolgen! Dus weer keihard. Toen moesten we weer stoppen. We ging dit keer stapvoets door het hekje, en daarna weer in rengalop. Dit keer werd Lady een beetje wild. Ze vloog van het pad af en ging ernaast rennen. Ik dacht: dit flik je me niet, paardje! Dus ik een schop geven en weer terug op het pad gezet. Hij zei dat ik dat goed had gedaan en als ik niks had gedaan Lady een andere route had genomen. Dus ik helemaal trots Razz. Toen vond ik het wel genoeg en ging ik weer bij de groep rijden, die maar wat jaloers waren. Eenmaal terug bedankte de jongen MIJ voor de prachtige rit. Ik zat echt zo van: No thank you! You really made my vacation even more fantastic! Hij was echt een leuke jongen (en echt Afrikaans...). Ik gaf hem nog 1 dikke knuffel en Lady een nog veel dikkere en toen gingen we weer terug naar ons park. Wat een rit Smile


Zei toch dat het een lang verhaal werd Embarassed Sorry!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mijnpaardenik.nl
eddaa_

eddaa_


Aantal berichten : 294
Leeftijd : 29
Localisation : thuis
Registration date : 11-08-07

Je mooiste vakantierit... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je mooiste vakantierit...   Je mooiste vakantierit... Icon_minitimedi aug 14, 2007 9:09 pm

pff, ik ga echt niet zo'n lang bericht achterlaten Suspect
veel teveel typwerk voor mij Wink
maarja, klinkt idd errug leuk rose Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose

Rose


Aantal berichten : 245
Leeftijd : 30
Localisation : Almere
Registration date : 04-07-07

Je mooiste vakantierit... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je mooiste vakantierit...   Je mooiste vakantierit... Icon_minitimedi aug 14, 2007 9:24 pm

Whahahah ach ik ben gek op schrijven... en had toch niks te doen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mijnpaardenik.nl
Loïs
Admin



Aantal berichten : 171
Leeftijd : 31
Registration date : 22-06-07

Je mooiste vakantierit... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je mooiste vakantierit...   Je mooiste vakantierit... Icon_minitimema aug 20, 2007 5:23 pm

Mijn mooiste rit... oef ik heb wel meerdere mooi ritten Very Happy over de wegen, door de bossen en door de weilanden Very Happy zou echt niet weten welke het mooist is.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://recreatieruiter.forummotion.com
hOrselOver

hOrselOver


Aantal berichten : 226
Leeftijd : 29
Registration date : 26-06-07

Je mooiste vakantierit... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je mooiste vakantierit...   Je mooiste vakantierit... Icon_minitimeza aug 25, 2007 1:43 pm

iik heb 3 mooie vakantie ritten gemaakt Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.everyoneweb.com/mijnmodelpaarden
Rose

Rose


Aantal berichten : 245
Leeftijd : 30
Localisation : Almere
Registration date : 04-07-07

Je mooiste vakantierit... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je mooiste vakantierit...   Je mooiste vakantierit... Icon_minitimeza aug 25, 2007 4:21 pm

Vertel!!!! Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mijnpaardenik.nl
hOrselOver

hOrselOver


Aantal berichten : 226
Leeftijd : 29
Registration date : 26-06-07

Je mooiste vakantierit... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je mooiste vakantierit...   Je mooiste vakantierit... Icon_minitimeza aug 25, 2007 4:28 pm

nou, gewoon op kamp heb ik 3 riten door het bos gemaakt,
we hebben geracet op heuvels enzo, suuuuper cool Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.everyoneweb.com/mijnmodelpaarden
Marilyn

Marilyn


Aantal berichten : 138
Leeftijd : 30
Registration date : 22-06-07

Je mooiste vakantierit... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je mooiste vakantierit...   Je mooiste vakantierit... Icon_minitimezo aug 26, 2007 6:55 pm

Loïs schreef:
Mijn mooiste rit... oef ik heb wel meerdere mooi ritten Very Happy over de wegen, door de bossen en door de weilanden Very Happy zou echt niet weten welke het mooist is.

Onze mooiste rit moet nog komen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Loïs
Admin



Aantal berichten : 171
Leeftijd : 31
Registration date : 22-06-07

Je mooiste vakantierit... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je mooiste vakantierit...   Je mooiste vakantierit... Icon_minitimema aug 27, 2007 1:01 am

Marilyn schreef:
Loïs schreef:
Mijn mooiste rit... oef ik heb wel meerdere mooi ritten Very Happy over de wegen, door de bossen en door de weilanden Very Happy zou echt niet weten welke het mooist is.

Onze mooiste rit moet nog komen!

Yep and i know were Cool maar das niet echt vakantie want dat word ons thuis Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://recreatieruiter.forummotion.com
Marilyn

Marilyn


Aantal berichten : 138
Leeftijd : 30
Registration date : 22-06-07

Je mooiste vakantierit... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je mooiste vakantierit...   Je mooiste vakantierit... Icon_minitimema aug 27, 2007 9:05 pm

Loïs schreef:
Marilyn schreef:
Loïs schreef:
Mijn mooiste rit... oef ik heb wel meerdere mooi ritten Very Happy over de wegen, door de bossen en door de weilanden Very Happy zou echt niet weten welke het mooist is.

Onze mooiste rit moet nog komen!

Yep and i know were Cool maar das niet echt vakantie want dat word ons thuis Very Happy

Het word ontelbaar veel mooiste buitenritten.. *kwijlt weer weg* clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Je mooiste vakantierit... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Je mooiste vakantierit...   Je mooiste vakantierit... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Je mooiste vakantierit...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Recreatie Ruiters :: Fun :: Huiskamer-
Ga naar: